reklama

Kuracie lasagne

Toto je jedlo je super, môže sa variovať podľa chutí rodinných príslušníkov, alebo podľa individuálnych potrieb. Mne osobne sa forma mletého mäsa nepáči, preto som v tomto prípade kuracie mäso len nadrobno pokrájala. (viem, viem, má tam ísť mäso pomleté).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mne osobne sa forma mletého mäsa nepáči, preto som v tomto prípade kuracie mäso len nadrobno pokrájala. (viem, viem, má tam ísť mäso pomleté).

12 plátov lasagní som dala variť do vriacej vody.

Medzitým som pokrájala cibuľu, cesnak, a opražila na oleji. Pridala som nadrobno pokrájané kuracie mäso, trochu podusila, a pridala rajčiny, pokrájané na kúsky. Podusila som to cca 25 minút. Samozrejme nesmie chýbať soľ, korenie, bazalka.

Po cca 25 minútach, keď sú rajčiny vo forme šťavy, pridala som jednu sladkú smotanu a biely jogurt, poriadne spolu premiešala, nechala trošku prejsť varom a odstavila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a potom sa už len vrství. Vrstva lasagní, vrstva mäsovej zmesi, postrúhaný syr, lasagne, mäso, syr...Až pokým všetko neuložíme na plech.

Skončíme tak, aby sme plech prikryli lasagnami, posypeme strúhaným tvrdým syrom a pokrájanou mozzarellou a dáme peicť na cca 30 minút. Do opálena. Záleží už u každého individuálne.

Obrázok blogu
Zuzana Žabčíková

Zuzana Žabčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

day by day, what you do is who you become.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu