reklama

Hovädzie a niečo k tomu

Upratovali sme trošku v mrazničke a našli sme tam kus hovädziny, aká časť tela, to poriadne netušíme. Samé sme boli zvedavé na výsledok. A nakoniec chutilo. Teda pevne verím a dúfam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Mäso sme nechali cez noc rozmraziť. Nakrájala som ho na menšie rezníky, naklepala ich, osolila, okorenila, posypala mletou červenou paprikou.

Na panvici som opražila nadrobno pokrájanú cibuľu spolu s hríbikmi.

Rozšľahala som dve vajíčka, na druhý tanier nachystala hladkú múku. Rezne som jedne po druhom obalila v múke, potom vo vajíčku a rýchlo opiekla z oboch strán na panvici, ale len tak, aby vajíčko bolo viac menej opečené.

Do ohňuvzdornej misy som dala na spodok hríby, na to naukladala rezne, medzi ne ďalej plátky cibule, zaliala bujónom (cca 2-3 deci) a dala piecť pri 200 stupňoch do rúry, postupne znížila na 170. A piekla domäkka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

V mrazničke som ďalej našla aj lístkové cesto, tak som zužitkovala aj to :-)

Obrázok blogu
Zuzana Žabčíková

Zuzana Žabčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

day by day, what you do is who you become.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu