reklama

Mafiny

Moje prvé mafiny!Vlastnoručne upečené!!!Ale priznám sa, bála som sa ísť do toho...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

No nič, všetko je prvýkrát, základný recept som si našla na webe, a šup do toho. Zvolila som príchuť s čiernymi ríbezľami a pár som zmiešala aj s makom.

Suché suroviny sa zmiešajú spolu, t.j. 250 g hladkej múky, 2 lyžice prášku do pečiva (dala som 3/4 jedného balíčka), 1/2 čajovej lyžičky soli, 175 g kryštálového cukru, 1 balíček vanilkového cukru.

"Mokré" suroviny sa zmiešajú spolu, t.j. 250 ml mlieka, 90 ml oleja, 1 vajce.

Mokré a suché suroviny spojíme spou, mixérom vyšľaháme. Následne som pridala ríbezle a aha, akej peknej farbičky cesto sa mi urobilo :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Pripravila som si plech s košíčkami rôznych farieb (bez ďalšieho vymastenia plechu na mafiny).

Obrázok blogu

Cesto som dala do košíkov, skoro doplna (mohla som to dať zarovno okrajom, a boli by vyrástli vyššie), rozohriala rúru na 200 stupňov a piekla cca 20-25 minút. Podľa stupňa opálenia mafinov.

Obrázok blogu

A nech sa páči, tu sú chlapci :-), tu ešte v teple domova;

Obrázok blogu

a tu v plnej kráse na tanieri. No skoro ako zo Starbuck´s :-)

Obrázok blogu

No a samozrejme najlepšie na tom celom je, že si ich môžete pripraviť podľa vlastnej chute; čokoládové, škoricové, vanilkové, s jablkom, banánom, nutelou...Fantázií sa medze nekladú :-)

Dobrú chuť!

Zuzana Žabčíková

Zuzana Žabčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

day by day, what you do is who you become.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu