reklama

Jablkový

Hľadala som doma kuchársku knihu. Našla som poklad. Čistý oldschool z roku 1980. V tej knihe je tuším všetko. Aj tento koláč.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

A nič zložité na tomto koláči nieje. Jenoduchý. Dobrý. Viac tuším ani netreba.

200g hladkej múky som zmiešala s 100g práškového cukru a 1 balíčkom vanilkového cukru. Pridala som 1/3 balíčka prášku do pečiva. K tomu pokrájaných 170g Hery, 2 žĺtky, 100g pomletých orechov, čajovú lyžičku mletej škorice, môže ísť aj citrónová kôra, všetko som spolu riadne premiešala na cesto. Dala oddychovať do chladničky na 15 minút.

V tomto medzičase som postrúhala asi 6 jabĺk a pridala trochu škorice na chuť.

Malo by sa to originál urobiť tak, že si cesto rozdelíte na polovicu, jednu polovicu dáte na spodok plechu, dáte jablkovú plnku a druhú na vrch na jablká. Ale mne sa to nejako nedarilo, tak som 2/3 cesta dala na spodok plechu a tretinu som postrúhala navrch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potrela som to trochou bielka, posypala ešte vlašskými orechami a piekla pri 180 stupňoch. Do opálena.

Obrázok blogu
Zuzana Žabčíková

Zuzana Žabčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

day by day, what you do is who you become.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu