reklama

A zasa jeden tvarohový

Trošku oneskorene som pripravila koláčik pre svojich milých kolegov, kt. na mňa minulý týždeň nezabudli. S malou dušičkou dúfam, že im bude chutiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Suroviny na cesto 250g kryštálového cukru, 500g polohrubej múky, 250ml šľahačkovej smotany, 3 vajíčka, 1 prášok do pečiva a 1 vanilkový cukor som zmiešala dokopy. Pozor, cesto môže trošku zlobiť, tak neváhajte, a dajte tam trochu mlieka.

V miske som si zmiešala 1 tvaroh a 1 vanilkový cukor podľa chuti, pripravila džem (zmiešala som slivkový a malinový, áno kombinácia pre niekoho možno divoká, ale výsledok je dobrý.)

Na plech som vyliala cesto, a postupne robila malé kôpky tvarohu a medzi to kôpky džemu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri 170 stupňoch piekla do opálena.

Obrázok blogu

Ak sa to náhodou niekomu nebude pozdávať, tak som pripravila druhú alternatívu- kakaové mafiny s orechami.

Obrázok blogu

Tak snáď bude zajtra chutiť, držte palce :-)

Zuzana Žabčíková

Zuzana Žabčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

day by day, what you do is who you become.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu