reklama

Rýchla hrášková polievka a ryžový šalát

Čo na večeru? klasická otázka všetkých domácností...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nahliadla som do chladničky, objavila nejake zbytky po víkendovom vyváraní a snáď sa mi z toho podarí niečo pozliepať :-)

sme celkom polievková rodina, preto u nás polievka nikdy nemôže chýbať. Tentokrát to bola rýchla hrášková, ako nám napovedá aj nadpis.

Na oleji som opiekla cibuľku a cesnak, zaliala 4 odmerkami vody (á 250 ml), kde som rozpustila pol zeleninového bujónu (použila som bio), pridala 400 g mrazeného hrášku, korenie, soľ a povarila, pokým hrášok nezmäkol (čo bolo relatívne rýchlo).

Následne som to celé rozmixovovala, pridala 125 ml mlieka, nastrúhaný muškátový oriešok, nechala prejsť varom a dochutila. Voilá, polievka hotová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ku kuraťu, ktoré zostalo z nedeľného obeda som chcela podávať inú prílohu, ako ryžu. Spomenula som si na jeden recept, ktorý som mala rada, keď sme pracovali vo Francúzsku.

Do studenej ryže s hráškom som pokrájala rajčinu, šalátovú uhorku, pridala olivový olej, soľ, korenie, provensálske bylinky (cez sezónu je super čerstvá bazalka pokrájaná nadrobno), všetko poriadne premiešala a dala na chvíľku do chladničky, aby si to celé všetko pekne oddýchlo pred servírovaním.

Šalát je možný podávať iba tak, s hriankou, príp. iným druhom chleba alebo pečivom.

Obrázok blogu

Dobrú chuť!

Zuzana Žabčíková

Zuzana Žabčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

day by day, what you do is who you become.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu